Centrum Handlowe Plejada Sosnowiec prowadzi przebudowę, której strategicznym celem jest dostosowanie oferty obiektu do oczekiwań klientów. Prace obejmują aranżację nowej strefy gastronomicznej i rekreacyjnej, modernizację instalacji technicznych, a także generalne odświeżenie estetyki i identyfikacji wizualnej centrum.
Kompleksowa przemiana obiektu ma na celu jego repozycjonowanie, a tym samym wyjście naprzeciw zmieniającym się potrzebom klientów, którzy oczekują nie tylko bogatej oferty handlowej, ale także atrakcyjnej przestrzeni do rekreacji i rozrywki. W ramach dwuletniego planu modernizacji w trakcie pierwszego etapu zmian powstaje nowoczesny foodcourt oraz strefa zabaw dla dzieci.
Zgodnie z harmonogramem
Kolejny etap prac obejmie wymianę podwieszanych sufitów, optymalizację oświetlenia i energochłonności, renowację witryn, posadzek i toalet. Odświeżona zostanie także kolorystyka wnętrz, powstaną nowe strefy wypoczynku i elementy małej architektury. W wyniku transformacji znacząco podniesie się estetyka obiektu i jakość jego przestrzeni. CH Plejada zyska nie tylko nowoczesny wygląd, ale również funkcjonalne zaplecze techniczne.

– Modernizacja przebiega zgodnie z założonym harmonogramem i obejmuje zarówno najważniejsze obszary techniczne, jak i funkcjonalne, co przełoży się na znaczące podniesienie standardu infrastrukturalnego całego obiektu. Naszym celem jest dopracowanie przestrzeni, tak aby stała się bardziej nowoczesna, komfortowa i przyjazna, a tym samym jeszcze lepiej odpowiadała na potrzeby i aspiracje klientów oraz oczekiwania naszych partnerów biznesowych. Ta inwestycja to nie tylko zmiana wizualna, ale przede wszystkim trwałe wzmocnienie pozycji Plejady na lokalnym rynku – mówi Paulina Janota, specjalistka ds. marketingu w CH Plejada w Sosnowcu.
Zakończenie w tej chwili realizowanego etapu prac budowlanych w CH Plejada Sosnowiec planowane jest na pierwszy kwartał 2026 roku. Pełen zakres modernizacji przeistoczy obiekt w nowoczesne centrum handlowe, które dzięki starannie opracowanym działaniom oraz nowatorskiemu podejściu do funkcjonalności, architektury i komunikacji precyzyjnie odpowie na aktualne wymagania konsumenckiego i biznesowego rynku.

1 miesiąc temu





![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)

