Poczta Polska intensywnie rozwija swój sklep internetowy, który od ponad roku poszerza swoją ofertę. Choć początkowo dominowały artykuły okołopocztowe, dziś w e-sklepie znaleźć można tysiące produktów z wielu kategorii – od małego AGD po nowoczesną elektronikę użytkową.
– Kanał e-commerce Poczty Polskiej będzie się dynamicznie rozwijał. Jestem dumny z tego, iż możemy zaoferować klientom artykuły wielu rozpoznawalnych marek – takich jak TCL – które łączą wysoką jakość z innowacyjnością i przystępną ceną – podkreśla Mikołaj Lewandowski, Digital Commerce Business Manager w Wydziale Sprzedaży Online Poczty Polskiej.
Szeroka gama produktów
Sklep internetowy oferuje także szeroką gamę produktów z kategorii: dom i ogród, zdrowie i uroda, sport i rekreacja, artykuły szkolne i biurowe, gadżety i upominki, a także bogaty wybór artykułów filatelistycznych – od klasycznych znaczków przez personalizowane emisje „Mój Znaczek” po limitowane edycje kolekcjonerskie.
Nowości dopełniają urządzenia smart home: czujniki dymu i czadu, monitory jakości powietrza, kamery, elektroniczne dzwonki i czujniki ruchu. W ofercie znajdziemy też wagi elektroniczne, termometry bezprzewodowe i nianie elektroniczne.

5 miesięcy temu







![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)