Właściciel marki Ludwik inwestuje w ekspansję. Czy uda mu się podbić Azję?
Zdjęcie: Sklep firmowy Grupy Inco (fot. mat. pras.)
Grupa Inco, właściciel znanego płynu do naczyń Ludwik, przedstawiła skorygowaną strategię rozwoju na lata 2024–2028. Plan zakłada zwiększenie nakładów inwestycyjnych oraz dalszą ekspansję na rynki zagraniczne. Jednym z kluczowych kierunków rozwoju ma być także segment nawozów organicznych. Co dokładnie kryje się za nowymi decyzjami zarządu spółki?

1 miesiąc temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
