W Galerii Rumia został otwarty sklep sieci Worldbox, który znacząco poszerza ofertę modową centrum. To kolejny krok w procesie transformacji obiektu w nowoczesne centrum typu convenience – skoncentrowane na codziennych potrzebach lokalnej społeczności.
Worldbox to marka znana z łączenia światowych trendów z miejskim stylem. W nowym salonie dostępna jest odzież, obuwie i akcesoria w stylistyce sportowej, streetwear i casual. Klienci znajdą tu produkty takich marek jak adidas, Guess Jeans, Tom Tailor, Reebok, Champion, Puma czy 4F – w kolekcjach dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Worldbox znajduje się w portfolio marek Grupy CCC.

Szersza oferta marek w Galerii Rumia
Otwarcie sklepu wzmacnia atrakcyjność oferty Galerii Rumia i wpisuje się w strategię przyciągania najemców odpowiadających na realne potrzeby mieszkańców regionu. Wraz z kolejnymi zmianami w tenant-mixie, galeria konsekwentnie buduje pozycję lokalnego centrum zakupów wygodnych, szybkich i dostępnych na co dzień.
Galeria Rumina to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane w samym centrum Rumii przy ulicy Sabata 1. Obiekt o powierzchni 17 tys. mkw. należy do spółki PKB INWEST BUDOWA. Budynkiem zarządza IMV Polska.

IMV jest prywatnym i niezależnym dostawcą profesjonalnych usług administracyjnych na rynku nieruchomości biurowych, handlowych i magazynowych w Polsce, Austrii, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji.

5 miesięcy temu







![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)