Zarządzanie centrum handlowym wymaga myślenia w perspektywie co najmniej pięciu lat. Roczny plan już nie wystarcza - mówi Anna Malcharek, Gemini Holding. [WYWIAD] Anna Malcharek, Gemini Holding: Musimy dokładnie znać swojego klienta
Zdjęcie: Anna Malcharek, Gemini Holding
Zarządzanie centrum handlowym wymaga myślenia w perspektywie co najmniej pięciu lat. Roczny plan już nie wystarcza - mówi Anna Malcharek, Gemini Holding.
Zarządzanie centrum handlowym wymaga myślenia w perspektywie co najmniej pięciu lat. Roczny plan już nie wystarcza - mówi Anna Malcharek, Gemini Holding. 






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
