Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej aplikacji i rusza z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów FREENOW bezpośrednio z jej poziomu. Aktywność obejmuje działania digitalowe, w tym spot wideo i wykorzystanie autorskiego narzędzia Żabka Ads. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna z nagrodami dla użytkowników – hot dog za 1 żappsa za przejazd oraz kupony rabatowe na kolejne kursy taksówkami.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Żabka rusza z kampanią promująca przejazdy FREENOW
Powiązane
Nowe wyroby akcyzowe. Zmiany wchodzą w życie w sierpniu
17 minut temu
Polecane
Fani osaczyli Świątek. Polka w końcu nie wytrzymała
17 minut temu
Statystyki: asy, podwójne błędy & przełamania (27.07.25)
25 minut temu
Emocjonalne nagranie Sabalenki. "Nienawidzę siebie"
27 minut temu
Toronto. Startuje kanadyjski „tysięcznik”
1 godzina temu