Żabka wprowadza karty podarunkowe wielokrotnego użytku. Nowa oferta dla klientów i biznesu
Zdjęcie: Nowa usługa jest dostępna w trzech wariantach dla klientów oraz w dowolnej konfiguracji dla partnerów biznesowych (fot. Żabka)
Żabka rozszerza wachlarz usług, wprowadzając zupełnie nowy produkt, który ma szansę zyskać popularność zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i firm. Sieć postawiła na elastyczne rozwiązanie, które sprawdzi się w codziennych zakupach, a także jako benefit pracowniczy. Co dokładnie kryje się za nową ofertą i jakie daje możliwości?

1 miesiąc temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
