Sieć 344 sklepów Dealz na sprzedaż. Pepco kończy z FMCG, dezinwestycja w 2026 r.
Zdjęcie: Dyskont sieci Dealz w Polsce
Grupa Pepco konsekwentnie realizuje nową strategię, której kluczowym elementem jest uproszczenie portfolio i koncentracja na jednej marce – Pepco. W tym modelu nie ma już miejsca dla biznesów opartych na FMCG, takich jak Poundland i Dealz. Po sprzedaży Poundland w czerwcu 2025 roku, kolejnym krokiem jest przygotowanie sieci Dealz do dezinwestycji, która – zgodnie z zapowiedziami – ma rozpocząć się w 2026 roku

6 godzin temu



![Koniec dominacji Pepco. Action wskakuje na najwyższe miejsce na podium [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/07/action-sklep.jpg)
![Carrefour liderem szybkości [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/carrefour-sklep.jpg)



